Kółko i krzyżyk - jak rozwiązać problem + codereview

Kółko i krzyżyk - jak rozwiązać problem + codereview
J1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 104
0

Heja,
Java bawię się od czasu. Jestem na poziomie biedronki. Dla ćwiczenia postanowiłem napisać kółko i krzyżyk.
Piszę go aktualnie 2 raz z tego względu, że za pierwszym chyba od samego początku źle sobie to logicznie rozmyśliłem.

Nie wiem czy teraz nie jest tak samo. Chciałbym, żebyscie mi pomogli rozgryźć mój problem + ewentualnie dopowiedzieli co mogę poprawić, co zmienić, jak ulepszyć, jakieś wskazówki na przyszłosc :D
Nie wiem czy tutaj logika też nie leży.
A problemy przedstawiają się następująco:

  • jeżeli ktoś na samym początku poda kolumne czy wiersz, który jest poza planszą wywala błąd z tego względu, że kolumna bądź wiersz przesyłany jako argument do "winer.metoda" jest poza planszą, co zresztą widać po błędzie, który wyskakuje
  • jeżeli ktoś wpisze "X" dajmy na to na 2-2, później gracz "O", znów wpisze 2-2, przechodzimy dalej w pętli i mamy metodę "playerChanger.whichPlayer();", któa zmienia mi z "O" na "X", przez co znak zamiast "O" jest "X" (mam nadzieje, że zrozumiale napisałem :P ) co powoduje błędną kolejność

Link do githuba(jest to mój pierwszy raz kiedy cokolwiek tam wrzucałem, mam coś spraprane z gitignore, ale w src macie moje wszystkie klasy, cały kod, wiec chyba nie ma problemu:P): github.com/must1/TicTacToe

Jak czegoś nie ogarniecie w moim wywodzie to pytać, dziękuję za każdą odpowiedź!

J1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 104
0

@refresh

J1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 104
0

Wiecie może gdzie mógłbym się z tym zgłosić?
Myślałem nad codereview, ale tam to chyba trzeba mieć już full działający kod.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.