Witam!
Jestem w trakcie pisania aplikacji w jezyku C++. Aplikacja ma polegac na odmierzaniu czasu (odmierzanie czasu w wypowiedzi maturalnej) oraz wyświetlaniu ile do końca czasu zostało poprzez przesuwający się kwadrat do krawędzi ekranu aplikacji. Jestem poczatkujacy, mozna powiedziec ze dopiero sie ucze jak pisac aplikacje w C++. Nie wiem czy wybranie biblioteki SFML bylo konieczne, czy tez prawidlowe. Chcialbym zeby ktos mogl mnie nakierowac jak dalej pisac aplikacje.
#include <SFML\Graphics.hpp>
#include <SFML\Audio.hpp>
#include <iostream>
int main()
{
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(512, 512), "Czasomierz maturalny", sf::Style::Close | sf::Style::Resize);
sf::RectangleShape rectangle1(sf::Vector2f(100.0f, 100.0f));
rectangle1.setFillColor(sf::Color::Red);
while (window.isOpen())
{
sf::Event evnt;
while (window.pollEvent(evnt))
{
switch (evnt.type)
{
case sf::Event::Closed:
window.close();
break;
case sf::Event::Resized:
printf("New window width: %i New window height: %i\n", evnt.size.width, evnt.size.height);
break;
case sf::Event::TextEntered:
if (evnt.text.unicode < 128)
{
printf("%c", evnt.text.unicode);
}
}
}
window.draw(rectangle1);
window.display();
}
return 0;
}