Witam!

Jestem w trakcie pisania aplikacji w jezyku C++. Aplikacja ma polegac na odmierzaniu czasu (odmierzanie czasu w wypowiedzi maturalnej) oraz wyświetlaniu ile do końca czasu zostało poprzez przesuwający się kwadrat do krawędzi ekranu aplikacji. Jestem poczatkujacy, mozna powiedziec ze dopiero sie ucze jak pisac aplikacje w C++. Nie wiem czy wybranie biblioteki SFML bylo konieczne, czy tez prawidlowe. Chcialbym zeby ktos mogl mnie nakierowac jak dalej pisac aplikacje.

#include <SFML\Graphics.hpp>
#include <SFML\Audio.hpp>
#include <iostream>

int main()
{	
	sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(512, 512), "Czasomierz maturalny", sf::Style::Close | sf::Style::Resize);
	sf::RectangleShape rectangle1(sf::Vector2f(100.0f, 100.0f));
	
	rectangle1.setFillColor(sf::Color::Red);
	
	while (window.isOpen())
	{
		sf::Event evnt;
		while (window.pollEvent(evnt))
		{
			switch (evnt.type)
			{
			case sf::Event::Closed:
				window.close();
				break;
			case sf::Event::Resized:
				printf("New window width: %i New window height: %i\n", evnt.size.width, evnt.size.height);
				break;
			case sf::Event::TextEntered:
				if (evnt.text.unicode < 128)
				{
					printf("%c", evnt.text.unicode);
				}
			}
		}

		window.draw(rectangle1);
		window.display();

	}




	return 0;
}