Witam,
Udało mi się napisać kod który generuje unikalne liczby w kolumnie i wierszu ale liczy on bez końca. Gdy pozwole mu wpisać w problematyczne miejsca zera to wszystko jest w porządku.
Wie ktoś jak to zoptymalizować czy zmienić w ogóle podejście ? Bo moim kolejnym problemem będzie to by w małych kwadratach w sudoku były tylko liczby od 1 do 9. Próbowałem "mieszać" ustawieniem gotowej planszy tak by na jej podstawie generować nowe ale z jeszcze gorszym rezultatem...
int[,] tab = new int[9, 9];
Random r = new Random();
List<int> digits = new List<int> { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 };
for (int i = 0; i < 9; i++)
{
List<int> temp = digits.OrderBy(x => r.Next()).ToList();
for (int j = 0; j < 9; j++)
{
for (int k = 0; k < 9; k++)
{
if(temp[j] == tab[k, j])
{
temp[j] = 0;
Console.WriteLine("Houston mamy problem");
continue;
}
tab[i, j] = temp[j];
}
}
}