[swing] Tworzenie fizyki wody, piasku, itd. w grze 2D

[swing] Tworzenie fizyki wody, piasku, itd. w grze 2D
Sos BBq - Biki-Miki
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: jakieś zadupie w wielkopolsce
  • Postów: 46
0

Witam, jak napisałem mam problem z zrobieniem fizyki do gry jak ktoś by mógł mi to wytłumaczyć to było by fajnie :)

Z góry dzięki!

PS. Repo: https://github.com/EfeYks534/The-Java-Toy i klasa fizyki: https://github.com/EfeYks534/The-Java-Toy/blob/master/src/main/java/com/tjtteam/tjt/elements/Physics.java

Spine
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6967
4

Z czym konkretnie masz problem?

Szybka odpowiedź: użyj silnika fizycznego, np. Box2D.

CS
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 296
1

Poczytaj o libGDX, to biblioteka od robienia gier, tam masz praktycznie wszystko, co potrzebne do gier 2D.

Sos BBq - Biki-Miki
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: jakieś zadupie w wielkopolsce
  • Postów: 46
0

Dzięki wielkie za wszystko! Przeprqaszam za (bardzo) długi czas oczekiwania na moją odpowiedź ale nie miałem czasu... SERIO

JZ
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 1
0

Czy w swingu da się w ogóle to zrobić?

Sos BBq - Biki-Miki
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: jakieś zadupie w wielkopolsce
  • Postów: 46
0
JakubZ napisał(a):

Czy w swingu da się w ogóle to zrobić?

Tak

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.