[Problem z ładowaniem Stringa JSON do obiektów za pomocą GSON

0

Siema,
pierwszy post na forum więc wypadałoby się przedstawić. Jestem Mati, mam 14 lat, chodzę do 2 klasy Gimnazjum i lubię Arduino, Java'ę i technologie web'owe.

A więc do rzeczy: chce se zrobić grę o moim koledze Tarnaski - The Game. Wszystko pisze w LibGDX, ale chciałbym zaimplemenetować SWÓJ system ładowania map stworzonych w Tiled w JSON. Chodzi mi o to, aby ładować do obiektów umieszczonych w Tarnaski/core/src/pl/matisiek/tarnaski/TiledMapRenderer/utils/ dane z JSON. W Renderer.java zaimplementowałem metodę prepare. Problem jest taki, że gdy ją uruchamiam wywala mi błąd: com.google.gson.JsonParseException: Expecting array but found object: pl.matisiek.tarnaski.TiledMapRenderer.utils.Map@1d842c84. Co może być tego przyczyną???

Git: https://github.com/MatisiekPL/Tarnaski

0

Plik level2.json zawiera tablicę (obiekt jest dodatkowo pomiędzy [ i ], więc GSON próbuje to sparsować na tablicę elementów.
Popraw swojego JSONa lub spróbuj zamienić w klasie Renderer (tylko wtedy będziesz miał problem z plikiem level1.json)

Map map = gson.fromJson(json, Map.class);

na

 Map map = gson.fromJson(json, Map[].class);
0

Teraz wywala mi błąd: This is not a JSON Array.

0

Podczas ładowania którego pliku leci ten błąd? Najlepiej ustaw taki sam format we wszystkich ładowanych JSONach (albo wszędzie obiekt, albo tablica obiektów).

0

Wiesz, ja dostaję to w formie obiektu. Podpowiem, że w Repo SynergiaClient 2.0 jest to zaimplementowane. Nie wiem czemu tutaj nie działa

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.