Mam w głównej klasie taki fragment kodu:
private JSpinner tlum_spin;
...
tlum_spin = new JSpinner(new SpinnerNumberModel(20,1,100,1));
tlum_spin.setToolTipText("Ustaw tłumienie stawianej ściany");
JComponent editor=tlum_spin.getEditor();
((JSpinner.DefaultEditor)editor).getTextField().setEditable(false);
później pobieram z tego wartość w ten sposób:
public void mousePressed(MouseEvent e)
{
int button=e.getButton();
if(rys==0) //----punkt--------------------------------------
{
switch(button)
{
case MouseEvent.BUTTON1 : //wcisnieto lewy przycisk
if (jak==1)
{ pole[level][kolumna][rzad].zmienKolorL();
space[level][kolumna][rzad]=-(Integer)tlum_spin.getValue();
}
Jeśli tablica "space" ma rozmiar 3x100*100 to jest to parę sekund, ale już dla tablicy 3x300x300 dosłownie zawiesza to mój program.
Powiedzcie mi proszę w czym rzecz tutaj jest skopana (jak poprawić).
No i ten JSpinner strasznie mi zamula.