Postać przelatuje przez podłogę

0

Witam. Postać w Unity przelatuje przez podłoge jak widac na zdjęciu poniżej.

image

image

2
  1. Czy sprawdzałeś jak używać CharacterControllera?

Według tego tutorialu, nie trzeba Rigidbody (pewnie CharacterController spełnia jego rolę).
Za to widzę podpięty do obiektu Collider.

  1. Czy podłoga ma swój Rigidbody i Collider?

  2. Poza tym przyda Ci się na przyszłość: https://docs.unity3d.com/Manual/LayerBasedCollision.html
    Trzeba przypisać odpowiednie warstwy do obiektów i ustawić co z czym ma kolidować.

0

Jak dam rigidbody na podłoge to leci na dół razem z postacią

1

Zaznacz jej jeszcze isKinematic na Rigidbody, to nie będzie.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.