Witam. Próbuję zrobić w Unity po naciśnięciu klawisza Escape, żeby wyświetlało się menu pauzy. Korzystam z poradników w necie. Wszystko dobrze działa jedynie w podglądzie gry w okienku "Game". Natomiast kiedy chcę odpalić używając "ctrl + b", to po naciśnięciu klawisza nie wyświetla menu, a jedynie zamraża całą grę (zauważyłem że coś tam wyświetla - kwadracik w lewym górnym rogu). Pomoże ktoś, co zrobić ?
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PauseMenu : MonoBehaviour
{
public static bool isGamePaused = false;
[SerializeField] GameObject pauseMenu;
void Update()
{
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape))
{
if (isGamePaused)
{
ResumeGame();
}
else
{
PauseGame();
}
}
}
void ResumeGame()
{
pauseMenu.SetActive(false);
Time.timeScale = 1f;
isGamePaused = false;
}
void PauseGame()
{
pauseMenu.SetActive(true);
Time.timeScale = 0f;
isGamePaused = true;
}
}