Chcę zrobić animowane main menu do gry. Wie ktoś jak zaimportować obrazki do okna z animacją, kiedy nie mogę ? Próbuję przeciągnąć obrazki , ale to nic nie daje.

Chcę zrobić animowane main menu do gry. Wie ktoś jak zaimportować obrazki do okna z animacją, kiedy nie mogę ? Próbuję przeciągnąć obrazki , ale to nic nie daje.

Tutaj masz wpis z mojego starego bloga o animacji w SFML, może Ci pomoże:
https://www.dobreprogramy.pl/@biomen/notatki-programisty-czuj-sie-disneyem-czyli-o-animacji-slow-kilka,blog,78767
Przejrzyj też resztę o tytułach z SFML w nazwie.
Wszystko zależy od tego, co w tym menu ma być animowane. Na YouTube możesz znaleźć milion tutoriali na ten temat. Pierwszy z brzegu:
Animowany ma być pasek co podałem w 1 poście.
Ogółnie wiem co zrobić tylko nie mogę przeciągnąć obrazków do okna animacji.

Animatora.1 - Copy razem z innymi to raczej Unity nie zrobi z tego animacji. Jest obejście, skopiuj klatkę kluczową z pierwszym obrazkiem i poprzypisuj obrazki ręcznie. Jeśli się nie da, to Twoje tekstury nie zostały zaimportowane jako Sprite. Jak klikniesz obrazek 2, to co importer Ci pisze na samej górze w Texture Type?
Sukces, udało się :-) . Musiałem ustawić właśnie w Texture Type z "Default" na "Sprite'a". Dzięki. Ale teraz sie pobawiłem i faktycznie wystarczy jedna klatka do zrobienia animacji. Wystarczy ustawić przezroczystość na 0.
Teraz chciałbym zrobić żeby pasek pod przyciskiem "START" po naciśnięciu w strzałki góra dół się przemieszczał, i też po najechaniu kursorem. Tu trzeba jakiś kod, czy wystarczy w Unity coś zrobić ?