Gra HTML5 Unity - Udostępnianie

Gra HTML5 Unity - Udostępnianie

Wątek przeniesiony 2022-05-06 11:13 z C# i .NET przez somekind.

As7887
  • Rejestracja:około 4 lata
  • Ostatnio:około 2 lata
  • Postów:16
0

Witam,
mam pewien problem: a mianowicie zrobiłem grę w Unity3d i "wyeksportowałem sobie jako HTML5.".
Dałem "build and run" i po "eksportacji" gra się uruchomiła w przeglądarce, a w folderze mam coś takiego: screenshot-20220429220635.png
Stronę zamknąłem, a teraz kiedy próbuje włączyć plik index to wyświetla mi się taki komunikat: screenshot-20220429220803.png
ktoś wie w czym problem? Dlaczego raz się włączyło, a teraz nie?

tomepaw
  • Rejestracja:ponad 14 lat
  • Ostatnio:ponad rok
  • Lokalizacja:Lublin
  • Postów:218
2

Musisz uruchomić w tym katalogu serwer WWW, a nie przeciągać index bezpośrednio do przeglądarki.
Dokładnie to samo mówi komunikat :)

As7887
nie zabardzo rozumiem. Co praktycznie rzecz biorąc mam zrobić?
tomepaw
Nie znam Unity i nie wiem czy nie wymaga to specjalnego serwera. Ale jak tylko WWW to łap pierwszy z brzegu link https://www.youtube.com/watch?v=eOEFYoWaGb4
As7887
  • Rejestracja:około 4 lata
  • Ostatnio:około 2 lata
  • Postów:16
0
tomepaw napisał(a):

Musisz uruchomić w tym katalogu serwer WWW, a nie przeciągać index bezpośrednio do przeglądarki.
Dokładnie to samo mówi komunikat :)

nie zabardzo rozumiem. Co praktycznie rzecz biorąc mam zrobić? @tomepaw

Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:około godziny
  • Postów:6684
0

https://stackoverflow.com/a/63805380

Gościu wyżej pisze, że Microsoft Edge normalnie odpala lokalne buildy.


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
edytowany 1x, ostatnio: Spine

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.