Witam mam problem z uruchomieniem aplikacji z SFML(tak jak pisze w tytule).
KOD:
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <cmath>
int main()
{
sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "lol" );
sf::Clock stoper;
while( okno.isOpen() )
{
sf::Event event;
while( okno.pollEvent( event ) )
{
if( event.type == sf::Event::Closed )
okno.close();
} //while
okno.clear();
sf::CircleShape ksztalt( std::sin( stoper.getElapsedTime().asSeconds() ) * okno.getSize().y / 8 + okno.getSize().y / 4 );
ksztalt.setOrigin( sf::Vector2f( ksztalt.getRadius(), ksztalt.getRadius() ) );
ksztalt.setPosition( okno.getSize().x / 2.0f, okno.getSize().y / 2.0f );
ksztalt.setFillColor( sf::Color::Yellow );
okno.draw( ksztalt );
okno.display();
} //while
return 0;
}
Gdy włączam w code:blocks działa
Co mam robić ?
PS: Kod ze strony http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-2-x-C++/Instalacja-i-konfiguracja/Test-dzialania-biblioteki-SFML-2-0/462
tylko
sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "Kurs SFML 2.0 - http://cpp0x.pl" );
zmieniłem na
sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "lol" );
bo mi ta nazwa się nie podobała.