- Rejestracja:ponad 8 lat
- Ostatnio:ponad 8 lat
- Postów:1

- Rejestracja:około 12 lat
- Ostatnio:22 dni
- Lokalizacja:Wrocław
- Postów:399
0
W wielu miejscach brak wcięcia kodu: (tak to wygląda na prawdę)
void Character::fall(sf::Time time)
{
is_fall=true;
if(speed<0)speed=0.0f;
speed+=15.0f;
s_character.move(0.0f,speed*time.asSeconds());
}
Albo: http://pastebin.com/b05bTqXJ
Dalej nawet nie czytam, bo bez poprawnego formatowania ciężko będzie.
edytowany 1x, ostatnio: mwl4

- Rejestracja:prawie 18 lat
- Ostatnio:ponad 7 lat
2
Tak na szybko:
- W plikach nagłówkowych nie należy stosować using namespace.
- W plikach nagłówkowych brakuje dyrektyw #ifndef #define #endif albo #pragma once
- Chyba w każdym pliku masz dołączony plik iostream, po co?
- Proponuję jedną klasę na plik nagłówkowy, a nie kilka klas w jednym pliku.
- Nie używaj "gołych" wskaźników.
- Zamiast projektu w Code::Blocks powinieneś użyć cmake, autotools albo innego narzędzia
- Skoro mamy ocenić kod to po co wrzucasz binarki?
2. Po co te dyrektywy?
5. tzn, o czym mówisz i dlaczeog nie używać?
6. Czemu?

@mvxxx 2. jeśli includujesz ten sam header dwa razy w pliku cpp to może być problem. Oczywiście nie widać, że header jest includowany dwa razy, bo np. include znajduje się w innym pliku .h. 5. użyj smart pointerów, które są o wiele bezpieczniejsze. 6. bo nie każdy ma code::blocks żeby w nim kod kompilować.

2. dokładnie tak jak mwl4 mówi,
5. bardzo dużo błędów powstaje, gdy używasz takich konstrukcji auto *ptr => https://goo.gl/eHQbly
6. to zła praktyka, do repozytorium nie dodaje się żadnych plików pochodzących od edytora - w pracy grupowej każdy może używać innego i wyobrażasz sobie, co by było gdyby każdy dodawał swoje pliki - Code::Blocks, Eclipse, Netbeans, InteliJ, itp.
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.