chodzi mi o nakierowanie :).
- Rejestracja:prawie 14 lat
- Ostatnio:około 13 lat
- Postów:98
Do przodu czyli gdzie? Zdefiniuj.
Masz dwa wektory: pozycja i cel. Z nich wyciągasz wektor definiująćy odcinek pomiędzy tymi dwoma punktami ( odejmujesz wektory ). Następnie normalizujesz wektor ( wketor.Normalize() czy jakoś tak ) i otrzymujesz wektor o długości 1 definiująćy kierunek z pozycji do celu. Po tym pozostaje tylko zrobić: pozycja+=kierunek.Normalize()*speed; Oczywiście można to zrobić lepiej ale taka podstawa powinna Ci dać ogólne wyobrażenie.

- Rejestracja:ponad 14 lat
- Ostatnio:około 12 lat
obrót i zmiana pozycji. generalnie to radze zrobić klasę MyModel po której będziesz dziedziczył wszystkie wyświetlane modele, w tej klas zorbisz takie właściwości jak lookAt, position, itp i funkcje loadContent update draw. Z lookat wyliczać będziesz obrót.

- Rejestracja:ponad 14 lat
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:282
uznałem ze do przodu uzna sie jak w życiu bo chyba nie idzie się do przodu odwróconym :)
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.