Problem z DBeaver po synchronizacji z OneDrive

0

Hej, kilka dni temu zsynchronizowałam swój pulpit z chmurą OneDrive. Niestety rzeczy z komputera poleciały mi na chmurę i musiałam je ściągać z powrotem. Niby wszystko już mam i na komputerze i w chmurze, ale mój DBeaver nie pokazuje mi żadnej bazy danych, którą miałam wcześniej. Mam pusty program i nie mogę nawet nawiązać nowego połączenia. Czy ktoś wie o co tu może chodzić?
screenshot-20240318111249.png

0

Jak nie możesz nawiązać połączenia, klikasz database -> new database connection, i co?
EDIT: Żyją te bazy, do których chcesz się łączyć?

0

Tak, bazy żyją, w localhost działają normalnie. W DBeaver nie da się nawiązać nowego połaczenia, większość opcji jest niaktywnych, nie do kliknięcia. Czy istnieje możliwość cofnięcia wszystkich zmian wywołanych tym backupem? Wiem, że mogę odinstalować program, zainstalować i bawić się w naziązywanie połączeń, ale sporo zachodu (tak samo ściąganie wszystkich projektów z repo bo Intellij nie widzi żadnego co miałam na kompie). Wolałabym magiczny przycisk- wróć do poprzedniej wersji kompa, stan z czwartku. Jest coś takiego w OneDrive? Internet do tej pory niewiele mi pomógł.

0

Jeśli to windows, to czy próbowałes obadać "przywracanie systemu"? Kto wie może windows utworzył Ci jakis punkt przywracania przed tymi zmianami.

Poza tym troszkę nie rozumiem natury problemu. One drive puścił Ci Twoje dane z pulpitu w chmurę. To nie powinno ich usunąć. Kolejna sprawa to ustawienia dbeavera... Czy ty ten program miałeś zainstalowany na pulpicie? Bo w innym wypadku nie widzę związku programu z faktem ze coś mogło Ci zniknąć z pulpitu (chociaż moim zdaniem oneDrive nie powinien Ci niczego usunąć)

0

Ehh sama nie rozumiem co tu się zadziało. Najpierw skopiowało mi wszystko do chmury, na komputerze pozostawiając mi niby wszystko tak jak było- ale w rzeczywistości wszystko było w chmurze. Więc kiedy chciałam wejść z Intellij do projektów to nie mogłam bo Intellij ich nie widział, a ja tak. Musiałam wszystko ściągać na nowo i niby już wszystko mam tak jak było, ale i tak Intellij nie widzi tych projektów, DBeaver też nie widzi baz danych. Ale już rozwiązałam inaczej- odinstalowałam DBeaver i nawiązałam połączenia na nowo, a jesli chodzi o Intellij to wywaliłam folder z projektami i ściągam na nowo z repo w ramach potrzeby. Nie znam się na chmurach, nie wiem co tu się zadziało 😉
Dzięki za pomoc!

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1