Canvas JavaScript - przesuwanie obiektów

Canvas JavaScript - przesuwanie obiektów
P1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 37
0

Witam. Próbuję za pomocą canvas stworzyć grę, w której będzie m.in. świat generowany za pomocą kilku sinusoid, ale nie wiem jak przesuwać gracza. Z tego co wiem, musiałbym skasować całą scenę i narysować od nowa. Ale generowanie świata za pomocą ścieżki w każdej klatce jest chyba niepoprawne i niewydajne. Zapisując metodą save(), zapisuję całą scenę, a nie tylko świat. Wie ktoś jak zapisać świat i tylko go wyświetlać albo zrobić to w inny sposób?

JE
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 71
0

Normalnie możesz przesuwać obiekt, np. jak tu: http://html5gamedev.samlancashire.com/making-a-simple-html5-canvas-game-part-1-moving-a-sprite/
Nie musisz nic kasować.
Reszty pytania nie rozumiem. Spróbuj sprecyzować.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.