Spróbowałem programik (który stworzyłem we funkcji i dałem wcześniej na forum ), przerobić na klasę . I gdzieś zrobiłem błąd, bo po wywołaniu kodu zwraca mi None, a powinienem mieć info o danej pozycji w zbiorze( 10) itp... Moglibyście podpowiedzieć, gdzie tu zrobiłem błąd?
class Figures:
magazzine = [5,10,8,7,9,3,22]
def __init__(self,start,possition):
self.start = start
self.possition = possition
def looking_position(self):
if self.magazzine[self.possition] == self.start:
print(f'I found position on: {self.possition}')
elif self.possition == len(self.magazzine)-1:
print("Didn't found position")
self.possition+1
figures = Figures(10,0)
print(figures.looking_position())
position
z Turtle nie musi cię blokować przed używaniemposition
w swojej klasie.print
, bo by się myliła i zasłaniała istniejącą popularną funkcjęprint
. Więc czasem to może mieć znaczenie (plus niektórych nazw nie utworzysz, np. nie nazwiesz zmiennejclass
. Więc wtedy może być zabawnie, widziałem kody w JavaScript, w których była potrzeba zapisania gdzieś klasy CSS i zmienne typuklass
, bo class to słowo kluczowe)