Witam, zaciekawił mnie temat stworzenia średnio skomplikowanej gry 2D.
Jakiś czas temu kupiłem książkę Hello World z której uczyłem się języka programowania Python.
Opiszę jak mniej więcej chciałbym żeby ta gra wyglądała.
Kierujemy osadą na jakimś terenie, obok naszej osady są osady innych graczy. (Chciałbym żeby to była gra online, jakas prosta baza danych, pobieranie wysyłanie, ping nie byłby aż tak ważny, więc możliwe są do zastosowania jakieś "amatorskie rozwiązania", wybaczcie za dobór słów).
Musimy dbać o dobre relacje z kowalem, jakimś tam zbrojmistrzem, piekarzem żeby mieć zniżki na jedzenie dla moich poddanych/żołnierzy.
Ważna częścią tej gry byłaby dyplomacja z innymi graczami, więc wysyłanie wiadomości, tworzenie jakiś koalicji itp.
Nie mam pomysłu na system walk z innymi graczami.
Chciałbym tworzyć własne grafiki, wygląd postaci do wyboru itp...
Od czego zacząć? Próbować kombinować w Pygame? Czy zastosować całkiem inny język programowania do tego zadania?
Jak Wy podeszlibyscie do tematu?
Pozdrawiam :)