W lutym/marcu (nie chce mi się szukać umowy) "podpisałem" elektronicznie umowę z Aero2 i w ten sam dzień zapłaciłem im i za kartę (tak jak prosili tytuł itp. itd. i kwotę) i za przesyłkę jednak do dnia dzisiejszego karty nie mam... ; / pisałem mejlowo w tej kwestii i nie wiem co robić za bardzo bo oni nie odpisują na mejle : /
aero2 - nie mam karty
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Rzeszów
zadzwoń?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
Mejl to nie jest żaden dowód "że coś robiłeś". Napisz normalne pismo, takie na papierze i wyślij poleconym. Takie coś zostawia faktyczny, formalny ślad, więc muszą odpisać.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 53
liske1 napisał(a):
W lutym/marcu (nie chce mi się szukać umowy) "podpisałem" elektronicznie umowę z Aero2 i w ten sam dzień zapłaciłem im i za kartę (tak jak prosili tytuł itp. itd. i kwotę) i za przesyłkę jednak do dnia dzisiejszego karty nie mam... ; / pisałem mejlowo w tej kwestii i nie wiem co robić za bardzo bo oni nie odpisują na mejle : /
a skąd miałeś pomysł na "podpisywanie" elektronicznie umowy, bo ja takiej opcji na stronie Aero2 nie widzę. Z tego co pamiętam, jak zamawiałem kartę, to trzeba było wysłać Pocztą Polską: ksero dowodu osobistego, zamówienie i potwierdzenie wykonania dwóch przelewów.