Siemanko, chciałbym dopytać się, które narzędzie polecacie mocniej (z jakiego powodu) do pisania gierek czy różnych aplikacji na telefon. Stworzyłem parę małych aplikacji w Xamarinie ale chcę zabrać się za dość dużą grę i stąd moje pytanie, co będzie wydajniejsze?
0
0
Android Studio. Jak (zasadniczo) każdy program/język do aplikacji natywnych.
0
Jak gry, to raczej Unity lub Unreal Engine. Xamarin raczej do gier jest IMO mało wygodny, tzn. gier 3D, do 2D ujdzie. A android studio to tylko dla Androida zrobisz soft. Ja bym celował do gier w silniki do gier (U / UE).
0
sprawa jest zakręcona, bo:
- na telefon można wcisnąć JS jako appka natywna
- Do JS nie jest ani dobry Xamarin ani A. Studio
- jeżeli chcesz iść "JS way" to polecam Atom (+ tona pluginów)
0
Imho gry najlepiej w Unity robić. Jeżeli robiłeś w Xamarinie to znaczy, że masz już jakieś doświadczenie z C# a to z kolei można wykorzystać w grach robionych w Unity.
Od razu mówię, że Unity świetnie się sprawdza zarówno dla gier 2D jak i 3D