Problem z zapisem gry...

0

Witam po raz... któryś ^^
Znalazłem kod na zapis gry. Przestudiowałem go, i użyłem go w swojej grze... Męczyłem się z 3h, aby działała, w końcu z xx błędów zrobił sie jeden, najbardziej poważny... Bo go nie rozumie :D
Mam taki kod na zapis gry:

		case 5:
		   {
		    fstream plik("save.res",ios::out);
			plik << dosw << endl;
                        plik.close();
                   }

I taki na odczyt:

		case 6:
			{
                        string tmp;
			fstream plik;
  			plik.open("save.res",ios::in);
			getline(plik, tmp);   dosw  = na_l(tmp);
			plik.close();
                        }

I błąd który wyskakuje, "mówi" ze to błąd linkera :< W tym programie, z którego udało mi sie "wyciągnać" ten sposób zapisu i wczytywania działa wszystko normalnie...
Oto błąd który wyskakuje:

In function main': [Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:212: undefined reference to na_l(std::string)'
[Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:213: undefined reference to na_l(std::string)' [Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:214: undefined reference to na_l(std::string)'
[Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:215: undefined reference to na_l(std::string)' [Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:216: undefined reference to na_l(std::string)'
more undefined references to `na_l(std::string)' follow
collect2: ld returned 1 exit status

Z góry dziękuje :)

0

Po odczytaniu z pliku do zmiennej tmp chcesz to do zmiennej dosw przypisać wartość funkcji na_l() na parametrze tmp, ale takiej funkcji nigdy nie zadeklarowałeś.

0

może dlatego, że w tamtym programie taka funkcja była zadeklarowana?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1