Obiekty 3D w grze + programowanie i silnik.

Obiekty 3D w grze + programowanie i silnik.
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Witam serdecznie !

Chciał bym dowiedzieć się w na jakiej podstawie pisane są gry.
Chodzi mi o silnik gry a "zawartość" gry.
Wszystkie odpowiedzi proszę kierować biorąc pod uwagę, że chodzi mi o technologię frostbite2 w porównaniu z jego pierwszą wersją.

Proszę o odpowiedź na poniższe pytania.
~ Czym różni się silnik gry od programowania (w sensie czy trzeba znać odpowiednie programowanie dla każdego innego silnika czy wszystkie silniki są napisane w jednym typie programowanie np. c+)
~ Czy można dowolnie edytować silnik gry nie tracąc na jego "optymalności" (Jeśli dodaję nowe elementy itp. czy silnik gry "nie zwalnia")
~ W jakim programie(ach) tworzone są elementy do silnika typu frostbite ?
~ Co można znaleźć w silniku gry np. frostbite ?

Pozdrawiam !

MasterBLB
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Postów: 1454
0

Gógle w dłoń i do boju!

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.