Dzień dobry.
Mam taki pomysł, żeby stworzyć interaktywną aplikację 3d do nauki. Na razie jest to tylko pomysł, ale zastanawiam się jak by trzeba było się do tego zabrać.
Modele 3d z teksturami mogłabym wykonać sama w programie do grafiki 3D. Chciałabym, aby te modele były o jak najlepszej rozdzielczości, aby można było je obracać, przybliżać itd. Chodzi o to żeby była jak najlepsza jakość kształtu i tekstur. Powiedzmy, że chce coś obejrzeć, dokładnie, zobaczyć składowe tej części, a najważniejsze to właśnie oddanie kształtu i tekstur.
I teraz pytanie, co dalej jest potrzebne, czy można to zrobić za pomocą silnika do gier typu Unity czy Unreal Engine czy może jakiś programista np.: Javy czy innego języka mógłby mi w tym pomóc?
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak należałoby się do tego zabrać? Nie chodzi mi o dokładny opis, ale jak od modeli 3D można przejść do interaktywnej aplikacji. Jakie etapy należy wykonać. Dodam, ze bardzo ważne jest możliwość oddania jak najlepszej jakości modeli ,przy ich stosunkowo małej liczbie ( tzn nie tyle modeli, plansz, etapów jak przy grach).
Dodam, że nie jestem programistką (co zapewne można wywnioskować z treści ;-)). Rozważam naukę któregoś języka, ale takiego który by się w przyszłości przydał do tego o czym wspominam.
Z góry dziękuje za pomoc.