Brak animacji kafelka w TMX

Brak animacji kafelka w TMX
SS
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 21
0

Cześć. Czy używał ktoś z Was tej biblioteki? Zastanawiam się czy posiada ona możliwość wyświetlania animacji kafelka? Kiedy próbuję wyświetlić w grze moją mapę "abc_main.tmx" (stworzony w aplikacli Tiled) to mój kafelek z animacją pozostaje nieruchomy. Jestem na tyle zdesperowany wyświetlaniem animacji kafelków, że myślę o przerobieniu całego progresu gry do projektu od nowa na podstawie libGDX. Ale z drugiej strony, może jednak da się tego uniknąć bo doprowadzenie projektu od zera do momentu, w którym jest obecnie ta gra to zajmie mi sporo czasu, mając też na uwadze, że libGDX jest dla mnie cyzmś nowym.

Także jakby ktoś mi napisał jak osiągnąć wyświetlanie animacji / framesów ze wspomnianą wyżej biblioteką będę mega wdzięczny.

Oto kluczowe w kontekście tego zagadnienia fragmenty kodu:

GameThread.java

Kopiuj
public class GameThread<T extends GameSurface> extends Thread {

private boolean isRunning;
private long startTime, loopTime;
private long delay = 33;
private SurfaceHolder surfaceHolder;
private T gameSurface;

public GameThread(SurfaceHolder surfaceHolder, T gameSurface)  {
    this.surfaceHolder= surfaceHolder;
    this.gameSurface = gameSurface;
    isRunning = true;
}

@Override
public void run()  {
    while(isRunning) {
        startTime = SystemClock.uptimeMillis();
        Canvas canvas = surfaceHolder.lockCanvas(null);
        if(canvas != null) {
            synchronized (surfaceHolder) {
            gameSurface.drawMapBitmap(canvas);
            (...)
}

GameMainSurface.java

Kopiuj
@Override
public void drawMapBitmap(Canvas canvas) {
    if (((ActivityGame) context).isDemo() && currentMap instanceof MapMain)
        canvas.drawBitmap(mapMainImageResizedLayer1, 0, 0, pt.pMap);

    (...)
}

    @Override
protected void initMaps() {
    TileMapData tileMainMapData = TmxLoader.readTMX("abc_main.tmx", context);
    int mapMainWidth = tileMainMapData.width;
    int mapMainHeight = tileMainMapData.height;
    Bitmap mapImageOrgLayer1 = TmxLoader.createBitmap(tileMainMapData, context, 0, 1);
    mapMainImageResizedLayer1 = Bitmap.createScaledBitmap(mapImageOrgLayer1, getCellWidth() * mapMainWidth, getCellHeight() * mapMainHeight, false);

  (...)

}
marian pazdzioch
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 789
0

Jak masz pytanie do czegos na GitHub to zadaj pytanie na github..

G8
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 2000
1

No w projekcie martwym od 7 lat to nie liczyłbym na odpowiedź. Jeżeli naprawdę nie ma innej biblioteki do tego, to chyba najlepiej zrobić fork i samemu to poprawić, a zacząć od aktualizacji do dzisiejszych standardów.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.