Siemka,
Proszę o pomoc bo już siedzę przy tym chyba z 10h :( (przy jednym problemie).
pisze sobie "Write test" ,który ma sprawdzić po napisanu w input czy słowo zgadza się jeżeli tak to usuwa to słowo i następne słowo przejmuje po nim numer w tablicy[0] , jeżeli się nie zgadza to usuwa to słowo i jest kolejne. Problem polega na tym ,że po napisaniu pierwszego słowo i zaakceptowaniu go spacją zerową tablice normalnie się consoluje i usuwa ,ale już pozostałe już nie ,jest tak : biegać , 9x źle (z poprawnym napisaniem)
Proszę o wskazówki jak lepiej publikować takie wątki ,ponieważ jest to mój pierwszy wątek i może jakiś code review :)
HTML:
<!DOCTYPE html>
<html lang="pl">
<head>
<meta charset="UTF-8">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">
<link rel="stylesheet" href="index.css">
<title>Write test</title>
</head>
<body>
<main>
<div class="textToWrite"></div>
<div><input type="text" class="writeText"></div>
</main>
<script src="index.js"></script>
</body>
</html>
JS:
let words = ['biegać' ,'klasa ' ,'latanie ', 'nie ' ,'tak ' ,'za ' ,'w ' ,'obok ', 'o ' ,'dość '];
const writeText = document.querySelector('.writeText');
const textToWrite = document.querySelector('.textToWrite')
const word = '';
const writeWords = () =>{
for(let i=0; i<10;i++){
const span = document.createElement('span');
textToWrite.appendChild(span);
span.classList = `words word${i}`
span.textContent += words[i];;
}
}
const checkWord = (e) =>{
if(e.keyCode === 32){
if(writeText.value === words[0]){
console.log(words[0]);
//words.shift();
}
else{
console.log('źle');
words.shift();
//words.shift(08fiszek11Udar0xEEqq19w0811);
}
writeText.value = '';
}
}
writeText.addEventListener('keydown',checkWord);
window.addEventListener('load',writeWords);