Dlaczego ograniczenie po stronie backendu jest potrzebne (w postaci predefiniowanych dat)? Jeśli dane będą liczone live to nie ma sensu go ograniczać tylko jak @KamilAdam pisał, nałóż jakieś ograniczenia żeby nie zabili Ci serwera i wtedy endpoint:
- może być ponownie użyty w innych przypadkach
- jeśli trzeba dodać przycisk z przedziałem czasowym np. dla 3 dni, to wtedy wymagana jest tylko praca na froncie.
Jeśli danych jest dużo musicie je wcześniej przemielić bo klient się nie doczeka wyniku to wtedy podział na jakiś zakres miałby sens (lub użytkownik może poprosić o wygenerowanie raportu i za 3h dostanie powiadomienie, że raport jest gotowy).
Jeśli te zakresy dat mogą być wyklikane przez użytkowników to pomyśl też o tym, że mają też inne strefy czasowe i jeśli mnie interesuje zdarzenie które się wydarzyło pomiędzy 7-10 lipca do dla innego klienta to będzie przedział 6-9 lipca