Zależy od klienta, ale mogą to być jakieś hr'owe wymagania, może to być jakiś wewnętrzny crm dla klienta. Może to być np wykorzystanie sztucznej inteligencji, aby np ograniczyć lub za wczasu wykryć jakieś poważne usterki np w branży motoryzacyjnej. Łatwiej jest określić czego nie będzie się robić, czyli np przetwarzania grafiki, dźwięku... Hmmm w skrócie bym to chyba określił tak, programowanie w servicenow to przetwarzanie danych
W Polsce są chyba raptem 3 firmy, które w tym robią. Jak wygląda programowanie? Masz ileś tam gotowych klas js'owych np GlideRecord, GlideSystem które bardzo pomagają. Ogólnie system podzielony jest na wiele modułów i np to co zawsze się programuje, tu się wyklikuje i co najwyżej tuninguje na własne potrzeby.
Plusy
Istnieje coś takiego jak ATF, wiec można pisać testy
Większość rzeczy jakie normalnie się programuje, tu wyklikujesz
Platforma jest ogromna i często aktualizowana
Licencje na servicenow ograniczają potencjalna listę klientów Januszow, tak więc klient nie marudzi czemu tak drogo i czy nie da się tego szybciej zrobić (tzw na wczoraj)
Klientela korzystająca z usług powinna mieć sporo hajsu, a to wiadomo na co się przekłada
Minusy?
Ciężko korzystać z IDE, ale wbudowany (webowy) edytor jakoś daje rade.
Git niby jest, ale nie korzysta się z niego jak dotychczas (korzysta się za to z update setów)
Ciężko dorzucić jakieś zewnętrzne biblioteki
Dla niektórych być może przestarzały angular