Aplikacja - wywolanie metody

Aplikacja - wywolanie metody
KA
  • Rejestracja:około 9 lat
  • Ostatnio:około 9 lat
  • Postów:2
0

Witam. Mam taki oto kod i nie moge wywolac metody "paint()". Wyskakuje blad "The method paint(Graphics) in the type Pacman is not applicable for the arguments ()". Bede bardzo wdzieczny jezeli ktos powie mi jaki argument moglbym przekazac do tej metody zeby zadzialala.

Kopiuj
package PacMan;
import java.awt.event.WindowAdapter;
import java.awt.event.WindowEvent;
import javax.swing.JFrame;
import javax.swing.JPanel;
import java.awt.Color;
import java.awt.Dimension;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Canvas;

public class Pacman extends Canvas{
	public static final int SZEROKOSC = 800;
	public static final int WYSOKOSC = 600;
	
	public Pacman() {
                
		JFrame okno = new JFrame("Pacman");
		JPanel panel = (JPanel)okno.getContentPane();
		okno.setBounds(0,0,SZEROKOSC,WYSOKOSC);
		panel.setPreferredSize(new Dimension(SZEROKOSC,WYSOKOSC));
		panel.setLayout(null);
		panel.add(this);
		okno.setBounds(290,70,SZEROKOSC,WYSOKOSC);
		okno.setVisible(true);
		okno.addWindowListener( new WindowAdapter() {
		public void windowClosing(WindowEvent e) {
		System.exit(0);
		}
		});
	}
	
	public void paint(Graphics g)
	{
		
		g.setColor (Color.red);
		g.fillOval( 280, 50, 70, 50 );
		}
	

	public static void main(String args[]) 
	{
		
		Pacman inv = new Pacman();
		paint();
	}
}

 
1

inv.paint(); <-ale nie da to nic

//tak nawiasem

super.paint(g);
Graphics2D cos = (Graphics2D) g;

	// prostokat
	Rectangle2D prosty= new Rectangle2D.Double(10, 10, 380, 380);
	
	g2d.draw(prosty);
1

// sorry za te bzdury wyżej

nie wywołuje sie metody paint tylko repaint(); srryy

KA
  • Rejestracja:około 9 lat
  • Ostatnio:około 9 lat
  • Postów:2
0

Dzieki za pomoc :)

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.