OpenGL w Javie

petergood
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 1
0

Witam.

Napisałem dla was, kilka poradników, jak używać OpenGL w javie. Najpierw, odpowiedzmy sobie na pytanie, czym jest OpenGL?

Tak Wikipedia na to odpowiada:

OpenGL (ang. Open Graphics Library)
– specyfikacja uniwersalnego API do generowania grafiki. Zestaw funkcji
składa się z 250 podstawowych wywołań, umożliwiających budowanie
złożonych trójwymiarowych scen z podstawowych figur geometrycznych.

Są 4 części poradnika, będę dodawał więcej :)

Jak skonfigurować LWJGL w Eclipse?

http://wp.me/P3rVtZ-j

Pierwszy Program W LWJGL.

http://wp.me/P3rVtZ-p

Renderowanie Obiektów 2D.

http://wp.me/P3rVtZ-w

Zmiana położenia, kolorowanie i rotacja obiektów

http://wp.me/P3rVtZ-C

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Nie rozumiem tych "-" pierwszy poradnik w internecie (polski) z LWJGL :D.

Tego potrzebowałem, wielkie dzięki.

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
0

1.Brak formatowania kodu razi oczy.
2.

To jakby “konfiguruje” OpenGL, przed renderowaniem. W innym poradniku wytłumaczę wam co ten kod robi.

Zaiste: "skopiuj ten magiczny kod z mojego poradnika, co z tego, że go nie rozumiesz"
3.

GL11.glBegin(); zapisuje, że będziemy renderować obiekt i jaki obiekt będzie renderowany,

Nie "jaki obiekt", a "w jaki sposób połączone będą kolejne wierzchołki" (afair; w OpenGL długo nie pisałem :P)
4.Drobne literówki oraz przecinki w nieodpowiednich miejscach.
5.Bardzo malutko opisane; zawartość tych 4 artykułów można by opisać spokojnie na samym wstępie do wstępu jakiejś książki.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.