Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem z implementacją gry napisanej w javie rozszerzonej bibliotekami slick2d.
Problem polega na tym, że chce aby gra mogła być uruchamiana na stronie internetowej bez pobierania plików przez użytkownika.
Czy jest możliwość zaimplementowania tego kodu w sposób podobny jak aplet?
Próbowałem zrobić to w sposób opisany na stronie http://ninjacave.com/slickapplet jednak po załadowaniu wszystkich plików (przy próbie uruchomienia) występuje błąd.
ERROR:MainPackage.Gra
java.lang.InstantiationException: MainPackage.Gra
at java.lang.Class.newInstance0(Unknown Source)
at java.lang.Class.newInstance(Unknown Source)
at org.newdawn.slick.AppletGameContainer.init(AppletGameContainer.java:124)
at org.lwjgl.util.applet.AppletLoader.switchApplet(AppletLoader.java:766)
at org.lwjgl.util.applet.AppletLoader.run(AppletLoader.java:644)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Fatal error occured (8): Unable to create game container
java.lang.RuntimeException: Unable to create game container
at org.newdawn.slick.AppletGameContainer.init(AppletGameContainer.java:148)
at org.lwjgl.util.applet.AppletLoader.switchApplet(AppletLoader.java:766)
at org.lwjgl.util.applet.AppletLoader.run(AppletLoader.java:644)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)