JMonkeyEngine - Tutorial

JMonkeyEngine - Tutorial
chris_black
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6
0

Witam,
Swoją przygodę z Javą zacząłem już kilka miesięcy temu.
Teraz chciałbym stworzyć moją pierwszą grę 3D.
Ma to być gra typu minecraft - składa się z stawiania cube'ów z widoku I osoby.
Wszyscy polecają JMonkeyEngine, ale nie wiem jak się za to zabrać.
Jakby ktoś podał tutorial na używanie tego narzędzia byłbym bardzo wdzięczny.

							Z góry wielkie dzięki,
								chris_black
P1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Na oficjalnej stronie JMonkeyEngine jest sporo ciekawych artykułów. Znajdziesz je pod adresem http://jmonkeyengine.org/wiki/doku.php/jme3#tutorials_for_beginners
natomiast pod adresem http://jmonkeyengine.org/wiki/doku.php/jme3:setting_up_netbeans_and_jme3 jest artykuł jak skonfigurować NetBeans do pracy z jME3.0.
Pozdrawiam

Kerai
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: London
0

Tu masz fajny art. z kodem źródłowym do pobrania na temat renderowania czegoś takiego.
http://codeflow.org/entries/2010/dec/09/minecraft-like-rendering-experiments-in-opengl-4/
Ofc to jest do c++ i używa OpenGL na czysto, ale może się przydać.

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Temat zamykam.

					chris_black

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.