Cześć. Piszę bo użeram się z obsługą klienta Play. Ciągle mi zrywa połączenie i przez WIFI jak i przez LAN.
A mianowicie mam router taką tubę okrągłą oraz 3 modemy Play Box TV.
Podłączone są poprawnie świecą na fioletowo Mam dwie sieci podłączone są do PLAY_Światłowodowy_53F_5G tak mi doradzili bo jest niby szybsza ponoć od samego 53F.
Sygnał WIFI mam doskonały nie brakuje ani jednej kreski. Modemy miały wyczyszczoną pamięć i przywrócone do ustawień fabrycznych.
Router był resetowany prze tą dziurkę z tyłu. Komputer mam podłączony kablem LAN i ciągle zrywa mi co chwile sygnał albo pisze Brak internetu lub zrywa połączenie jak i na komputerze z LAN jak i na telewizorze przez WIFI.
Modemu do routera przez kabel nie mogę podłączyć bo dioda z tyłu przy wejściu LAN świeci zamiast na zielono to świeci na pomarańczowo(żółto) . Twierdzą że u nich Router w systemie jest skonfigurowany poprawnie. Kable mam testowane testerem gdyż taki posiadamy.
Czy mogę coś jeszcze z domu z robić czy problem jest z Routerem ? A może jakiś inny.
Z góry dziękuję