Szary zamiast białego

Szary zamiast białego
Mariusz Kubielas
  • Rejestracja:5 miesięcy
  • Ostatnio:2 miesiące
  • Postów:20
0

Witam, w Unity zamiast białego koloru generuje się szary. To znaczy w UI Image gdy wstawie mój sprite z photoshopa robi się szary. Przyłożyłem specjalnie kwadracik wygenerowany w Unity który faktycznie jest biały do tego sprite'a który wstawiłem i rożnią się sporo. Widać to na screenie który załączam.

image.png

RequiredNickname
Mistrzem nazywania tematów żeby dało się go później sensownie wyszukać to Ty nie jesteś ;)
Mariusz Kubielas
  • Rejestracja:5 miesięcy
  • Ostatnio:2 miesiące
  • Postów:20
0

OK już wiem dlaczego, naprawiłem.

Inquis1t0r
Dobrze byłoby napisać co było przyczyną, na wypadek jakby ktoś miał taki sam problem i trafił tutaj szukając rozwiązania.
Mariusz Kubielas
Najzwyczajniej dodałem od nowa UI Image i się samo naprawiło, tak więc nie podaje dlaczego działa. :)
Spine
Może w starym komponencie UI Image jego tint color ( https://docs.unity3d.com/ScriptReference/UIElements.Image-tintColor.html ) był szary i wpływał na kolor Sprite'a? BTW. z tego co pamiętam, to Image w Unity nawet bez przypisanego Sprite'a renderuje prostokąt.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.