Witam.
Mam pewno pytanie. A mianowicie robię gre na Unity i chciałbym ją wydać.
Problem jest w tym, że przy jej tworzeniu używam Unity asset.
Czy podczas udostępniania projektu muszę napisać, że z tego korzystałem?
Proszę o pomoc!
Udostępnianie gier zawierających Unity Asset
Wątek przeniesiony 2022-04-20 00:01 z C# i .NET przez Ktos.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 16
0
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 6968
0
W standardowej licencji assetów z Asset Store nie widziałem nigdzie zapisu o attribution => https://unity3d.com/legal/as_terms
Tak więc sądzę, że wspominanie o autorze assetu nie jest wymagane, albo miło by było, żeby gdzieś o tym napisać.
Najlepiej zrób w grze credits, gdzie będziesz na bieżąco spisywać użyte assety.
Ja w swoich grach implementuję przeglądarkę z linkami do asset store oraz nazwami assetów i autorów.