Co zrobic aby samochód w Unity zaczął jechać

Co zrobic aby samochód w Unity zaczął jechać

Wątek przeniesiony 2022-05-06 11:14 z C# i .NET przez somekind.

TheSinOfGreed
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 13
0

Cześć, mam problem ponieważ nie wiem co zrobic zeby samochód w mojej grze zaczął jechać. Otóż pobrałem gotowego asseta z samochodem, umieściłem go na planszy i napisałem skrypt który jednak nie działa. Dodatkowo dodałem do samochodu component rightbody i teraz po odpaleniu gry samochód zaczyna "wtapiać" się w droge i powoli spadac w dół planszy.

Mógby mnie ktoś nakierować jak napisać poprawny skrypt, ponieważ pisałem kody z innych tuturiali i dostosowywałem je i żaden jak dotad nie działa plus ten błąd z rightbody.!

Spine
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 6966
0

Czy Twoja droga ma przyczepione komponenty Rigidbody oraz MeshCollider?

Jeśli jeszcze nie widziałeś tego tutoriala, to sobie go przestudiuj ;) https://docs.unity3d.com/Manual/WheelColliderTutorial.html

WhiteLightning
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 3257
0

@TheSinOfGreed: przerob sobie: tam tlumaczyli i zestawiali wlasnie Rigid body kolizje itp. Tylko nie pamietam w ktorym odcinku.

As7887
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 16
0

@TheSinOfGreed: Jest łatwiejszy sposób na ruch:

Kopiuj
        if(Input.GetKey(KeyCode.W)
        {
            transform.Translate(Vector3.Forward * speed * Time.deltaTime);
        }

Poza tym to to samo co Spine - Dodaj do auta i drogi Box Colider!

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.