Potrzebuję pomocy. Robię grę, strzelankę i nie wiem jak zrobić naboje no bo jeśli zrobię komponent IMAGE to nabuj będzie tylko jeden a ja chcę więcej.
Zrób tą grę z pomocą DelphiX do zassania na http://www.torry.net w dziale komponenty...
duzo to mu da wiesz? :)
pierw określ ile ma widać naboi
np. 10
wiec tworzysz
var
img : array[0..9] of timage;
tworzysz je za pomocą
for I:=0 to 9 do
begin
img[i] := timage.create(self); //jak nie dziala to daj nil
img[i].parent := nil;
img[i].picture.loadformfile('plik');
end;
no a potem po kolei wyswietlasz 7 z nich :) a te co juz spadną przemieszczesz na poczatek :) tylko ze kodu ci nie podam :|
jeśli to ma być strzelanka 3d to poleciłbym bibliotekę open gl
z timage strzelanka 3d ?? chyba cos ci z glowa sie stalo :|
Ale ja chcę nieskończenie wiele naboi. 10 to ja też potrafię zrobić.
z timage strzelanka 3d ?? chyba cos ci z glowa sie stalo :|
Da się nawet na Canvasie!
nieskończenie wiele
To zrób tabliczkę dynamiczną
wez moze tworzenie aktywne łusek :) hehe jak łuska spada ponizej top1000 to zeby tego image zwolniło z pamięci ... moze to cos pomoze
Robisz gre a opublikujesz jom w internecie
jak tak i jom szkonczysz podasz mi gdzie moge sciongnonc
gre CO!!!
mÓj e-mail aleksxp@wp.pl
podasz mi gdzie moge sciongnonc
gre CO!!!
No bez przesady. Na imagu strzelanka? To te pociski mają się poruszać jak w Max Pain? (jak żółwie)
DelphiX lub DirectX (najwygodniej na spritach) lub OpenGL