Witam. Jestem początkującym programistą w C++. Wymyśliłem sobie projekt teleturnieju i stopniowo go wykonuję. Jednak, gdy dodaję ostatnie szlify i próbuję dodać dźwięk do poziomu to wyświetla mi następujący błąd: "Undefined reference to '__imp_PlaySoundA' " oraz "error: 1d returned 1 exit status". Dodam jeszcze, że piszę w Code::Blocks, używając kompilatora MinGW. Fragment tego kodu wygląda następująco:
#include <iostream>
#include <conio.h>
#include <windows.h>
#include <mmsystem.h>
using namespace std;
char zestaw;
int main()
{
Sleep(125);
cout << "Witaj w moim teleturnieju zwanym: 'Miliarderzy'! " << endl;
Sleep(125);
cout << "Pewnie zapytasz jakie sa zasady. Juz spiesze z wyjasnieniem." << endl;
Sleep(125);
cout << "Przede wszystkim musisz wybrac 1 z 3 zestawow pytan." << endl;
Sleep(125);
cout << "Za latwy zestaw pytan mozesz wygrac 100000, za sredni 1000000, a za trudny 1000000000zl!" << endl;
Sleep(125);
cout << "W pewnych etapach rozgrywki bedzie sie mozna wycofac. Ja oznajmie kiedy." << endl;
Sleep(125);
cout << "W kazdym zestawie znajduje sie 10 pytan." << endl;
Sleep(125);
cout << "Jak juz bedziesz gotowy wcisnij 'ENTER'. " << endl;
getchar();
system("cls");
cout << "Wybierz zestaw pytan:" << endl;
Sleep(125);
cout << "---------------------" << endl;
Sleep(125);
cout << "1. Latwy" << endl;
Sleep(125);
cout << "2. Sredni" << endl;
Sleep(125);
cout << "3. Trudny" << endl;
zestaw = getch();
switch(zestaw)
{
case '1':
{
system("cls");
cout << "Wybrales latwy zestaw pytan." << endl;
cout << "Aby uslyszec pytanie za 5 zlotych wcisnij 'ENTER'." << endl;
getchar();
system("cls");
char z1p1;
cout << "Pierwsze pytanie brzmi:" << endl;
cout << "Jak sie nazywa pierwiastek," << endl;
cout << "ktorego symbol chemiczny to 'H'?" << endl;
Sleep(500);
cout << "a) Woda" << endl;
Sleep(500);
cout << "b) Tlen" << endl;
Sleep(500);
cout << "c) Wodor" << endl;
Sleep(500);
cout << "d) Sellen" << endl;
z1p1 = getch();
cout << "\a";
Sleep(1000);
if(z1p1 == 'c')
{
system("cls");
Sleep(300);
PlaySound(TEXT("PoprawnaOdpowiedz.wav"), NULL, SND_FILENAME | SND_ASYNC);
Czy ktoś wie co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję.