Witam,
Jakiś rok temu napisałem program, który grał za mnie w pewną grę, odczytywał logi z gry i na tej podstawie wykonywał różne czynności, po roku czasu powróciłem do tej gry, ale już na Steamie, program przestał działać, gra rozróżnia fizyczne kliknięncie w klawisz od tego z programu, nie mam już dostępu do kodu programu, chcę napisać go na nowo, ale potrzebuje wskazówki jak to ominąć by gra niepotrafiła rozróżnić klikania przez program?, czy jest możliwe coś takiego napisać też w Javie?.
Nie jestem zbyt dobry z programowania, ale lubię czasem do tego wracać i się uczyć, dlatego traktuje tego bota jako naukę, połączyć dwie rzeczy którę lubię robić.
Pozdrawiam.
Tomasz.
- Rejestracja:ponad 4 lata
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:4
- Rejestracja:ponad 4 lata
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:4
Ostatnio bardziej uczyłem się Javy, pytałem z czystej ciekawości, jednak wydaje mi się, że c++ będzie do tego lepszy. Chciałem dodać, że niektóre autoclickery na grze działają a niektóre nie. Jakieś pomysły jak to ominąć? wydaje mi się, że klikanie musi być z niższego poziomu, do końca nie wiem jak zacząć.

- Rejestracja:ponad 8 lat
- Ostatnio:około 4 godziny
- Lokalizacja:U krasnoludów - pod górą
- Postów:4706
Dać się zwykle da. Ale czy to będzie proste - to już zależy od gry, technologii w jakiej jest zrobiona i ew. zabezpieczeń.
Na początek w javie możesz zacząć od tej klasy https://docs.oracle.com/javase/9/docs/api/java/awt/Robot.html
Bardziej fascynuje mnie co to za gra -że trzeba klikać? Super Turbo Turkey Puncher ?
- Rejestracja:ponad 4 lata
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:4
Wurmonline, a jeżeli chodzi o c++ to od czego zacząć ?
- Rejestracja:ponad 4 lata
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:4
Dziękuję jarekr000000 awt.Robot działa, mogę zacząć pisać :)

- Rejestracja:ponad 5 lat
- Ostatnio:17 dni
- Lokalizacja:Wrocław
Samo wykrywanie clicku jest banalnie proste, wystarczy zwykły
GetAsyncKeyState
Oczywiście w formie dll, żeby trigerowal sie tylko w grze :)
Gorzej z wykrywaniem tego przez gre. Tutaj pojawia sie pojecie reversee engineeringu. Nie jest to latwa dzialka.
- Rejestracja:ponad 8 lat
- Ostatnio:około miesiąc
- Postów:2284
Można zrobić też algorytm, który będzie analizował obraz przedstawiony na ekranie monitora i porównywał piksele w celu znalezienia odpowiednich tekstur/modeli/buttonów itd. Np na ekranie wyświetli się button "zaakceptuj grę" to algorytm to wykryje i w określonym miejscu zasymuluje naciśnięcie np lewego przycisku myszy. Niemniej jednak tu byś potrzebował trochę wiedzy z zakresu przetwarzania obrazu co też nie jest trywialne. Plusem natomiast jest to, że jest to raczej niewykrywalne przez jakikolwiek program.
Ogólnie mam nadzieję, że nie będzie to cheat, który będzie utrudniał innym ludziom grę, bo wiele gierek przez coś takiego upadło.