LoadImage i BitMapa 32 bitowa.

LoadImage i BitMapa 32 bitowa.
CR
  • Rejestracja:ponad 16 lat
  • Ostatnio:12 miesięcy
0

Witam.

Pracuję z bitmapami pod WinApi. Wczytuję je, korzystając z poniższego kodu:

Kopiuj
HBITMAP Bitmap = (HBITMAP)LoadImageW(NULL, lpcwstrFilePath, IMAGE_BITMAP, iWidth, iHeight, LR_LOADFROMFILE);
if (Bitmap)
{
    //jakiś kod
}

Dla bitmap 24 bitowych i mniejszych działa jak złoto, 32 bitowych wczytywać nie chce (zwraca kod błędu). W internecie kilka osób miało podobny problem, ale wątki zawsze kończyły się na stwierdzeniu "to dziwne" i nikt tego nie rozgryzł. Spotkał się ktoś z czymś takim, albo ma pomysł, jak to obejść? Kombinowałem z różnymi ustawieniami (np. LR_LOADTRANSPARENT) ale bezskutecznie.

kq
A ten kod błędu to jaki?
Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:11 minut
  • Postów:6682
0

🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
06
  • Rejestracja:prawie 20 lat
  • Ostatnio:około rok
  • Postów:2440
0

Użyj GDI+, bo GDI nie obsługuje kanałów alfa.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.