eventy w sfml

0

Siemka,
mam pytanie dla jakiegoś speca od SFMLa, mianowicie:
piszę grę w której do mam klase introController, no i w tej klasie mam dostępne kwadraty które za pomocą eventów po kliknieciu mają dobrać poziom gry i przekazać tą zmienną getterem do klasy odpowiedzialnej za ustanowienie początkowego stanu gry. Jednakże program niestety działa w ten sposób że do klasy odpowiadającej za ustanowienie początkowego stanu gry, owszem jest przekazywana getterem wartość jednak ta początkowa, zainicjalizowana w headerze. Tak jakby w iffy odpowiedzialne za poszczególne eventy nie zmieniały wartości pola stanu gry tylko przepuszczały to i zwracana by była ta wartość domyślna. Domyślam się więc że problem leży w tych właśnie eventach... I tu moje pytanie, czy takie eventy nie mogą wykonywać innych funkcji takich jak zmiana wartości danego pola?

0

Specem nie jestem, ale mam trochę doświadczenia w sfml. Debugowałeś to? Kod wygląda bardzo w porządku, ale może któryś warunek/operacja nie działa tak jak powinna..Zwykle w takich przypadkach można stwierdzić co i gdzie jest nie tak. Z tego co mi wiadomo to sfml-owskie eventy tylko przechowują zdarzenie i nic więcej.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1