Qt c++ + Qml

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Dzień dobry,
mam pytanko, o ten krótki kod:

Kopiuj
 
QScpoedPointer<MouseMemory> mouse (new MouseMemory); //wskaźnik na typ MouseMemory o nazwie mouse, przydzielam mu pamięć
QQmlApplicationEngine engine; // zmienna do ???
engine.rootContext()->SetContextPropertly("mouse",mouse.data());// ??

Wie ktoś może co oznaczają te dwie linijk : )i ? Tak najprostrzym sposobem, Z góry dziękuje.

kq
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Szczecin
2

engine to silnik QML (taki rozszerzony javascript). Ustawiasz w nim zmienną globalną mouse, która wskazuje na utworzony wyżej obiekt MouseMemory

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Dziękuje : D

Azarien
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
2

nie scpoed tylko scoped,
nie propertly tylko property,
nie najprostrzym tylko najprostszym,
i nie dziękuje tylko dziękuję bo to nie ktoś dziękuje tylko ty dziękujesz.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.