Cześć,
Czy ktoś może mi pomóc, jak zrobić tablicę uint8 w OpenGL?
Ma to być przezroczysty sześcian.
Cześć,
Czy ktoś może mi pomóc, jak zrobić tablicę uint8 w OpenGL?
Ma to być przezroczysty sześcian.
uint8 *tablica;
Jako że zapewne nie o to Ci chodziło, powiedz lepiej, co chcesz zrobić, a nie na jakie genialne rozwiązanie wpadłeś w celu rozwiązania problemu.
Wydaje mi się,że on chce po prostu zrobić tablicę trójwymiarową.
Chcę zrobić coś takiego:
http://i66.tinypic.com/2nkqkh.png
Mam zrobione dwa sześciany, a potrzebuję zrobić ten przezroczysty sześcian, ale ma być jako tablica uint8.
Co to znaczy sześcian jako tablica uint8
? Masz pojęcie, co piszesz, czy tylko rzucasz słówkami, które gdzieś zasłyszałeś?
Opisz problem używając swoich słów - powiedz, co już masz i zadaj konkretne pytanie.
Czyli jednak tablica trójwymiarowa?
PS: Podaj wymiary tego "sześcianu".
Ok, to czyli jak mam zrobione dwa sześciany w jednym przezroczystym większym sześcianie(któremu po prostu zmieniłem wartość ALPHA) to jest ok?
zadanie polega na stworzeniu tablicy 3d U8, w której bedą znajdowały sie 2 takie sześciany jak na wizualizacji.
Co to znaczy, że w tablicy znajduje się sześcian
?
Pewnie twórcy zadania tablica = przezroczysty sześcian z wizualizacji
Może zadam głupie pytanie (nie jestem specem od Opengl), ale... czy takich rzeczy nie można sprawdzić po prostu w kodzie jakiegoś tutoriala i wzorować się na kodzie z tutoriala? Jestem przekonany, że można by znaleźć tutorial, który robiłby dokładnie to, o co prosi OP...
Użyj pełnych zdań, najlepiej krótkich. I napisz od początku do końca o co chodzi.
ale wiesz, że tak po prostu nie możesz wrzucić figurę do tablicy? co chcesz osiągnąć? chcesz mieć pixele figury w tablicy? czy może pozycje/kolory wierzchołków? z tego co napisałeś nie wynika nic... więc powiedz to "normalnie" a nie za pomocą jakiegoś skrótu myślowego którego nikt nie ogarnia
W tablicy, podejrzewam (bo po co sprecyzować pytanie), mają być wierzchołki sześcianu. Tylko nie rozumiem dlaczego miałoby to wyglądać inaczej niż w przypadku tych dwóch pozostałych... Po prostu zrób to samo co zrobiłeś przy poprzednich figurach.
GLbyte array[] { /* vertices */ };