Tablica Uint8 w OpenGL

Tablica Uint8 w OpenGL
SZ
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 30
0

Cześć,

Czy ktoś może mi pomóc, jak zrobić tablicę uint8 w OpenGL?
Ma to być przezroczysty sześcian.

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
3
Kopiuj
uint8 *tablica;

Jako że zapewne nie o to Ci chodziło, powiedz lepiej, co chcesz zrobić, a nie na jakie genialne rozwiązanie wpadłeś w celu rozwiązania problemu.

SnaaPP
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 20
0

Wydaje mi się,że on chce po prostu zrobić tablicę trójwymiarową.

SZ
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 30
0

Chcę zrobić coś takiego:
http://i66.tinypic.com/2nkqkh.png

Mam zrobione dwa sześciany, a potrzebuję zrobić ten przezroczysty sześcian, ale ma być jako tablica uint8.

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
2

Co to znaczy sześcian jako tablica uint8? Masz pojęcie, co piszesz, czy tylko rzucasz słówkami, które gdzieś zasłyszałeś?
Opisz problem używając swoich słów - powiedz, co już masz i zadaj konkretne pytanie.

SnaaPP
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 20
0

Czyli jednak tablica trójwymiarowa?

PS: Podaj wymiary tego "sześcianu".

SZ
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 30
0

Ok, to czyli jak mam zrobione dwa sześciany w jednym przezroczystym większym sześcianie(któremu po prostu zmieniłem wartość ALPHA) to jest ok?

zadanie polega na stworzeniu tablicy 3d U8, w której bedą znajdowały sie 2 takie sześciany jak na wizualizacji.

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
1

Co to znaczy, że w tablicy znajduje się sześcian?

SZ
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 30
0

Pewnie twórcy zadania tablica = przezroczysty sześcian z wizualizacji

LukeJL
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 8487
0

Może zadam głupie pytanie (nie jestem specem od Opengl), ale... czy takich rzeczy nie można sprawdzić po prostu w kodzie jakiegoś tutoriala i wzorować się na kodzie z tutoriala? Jestem przekonany, że można by znaleźć tutorial, który robiłby dokładnie to, o co prosi OP...

pylaochos
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Postów: 86
0

Użyj pełnych zdań, najlepiej krótkich. I napisz od początku do końca o co chodzi.

NI
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Postów: 535
1

ale wiesz, że tak po prostu nie możesz wrzucić figurę do tablicy? co chcesz osiągnąć? chcesz mieć pixele figury w tablicy? czy może pozycje/kolory wierzchołków? z tego co napisałeś nie wynika nic... więc powiedz to "normalnie" a nie za pomocą jakiegoś skrótu myślowego którego nikt nie ogarnia

Criss
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 5
0

W tablicy, podejrzewam (bo po co sprecyzować pytanie), mają być wierzchołki sześcianu. Tylko nie rozumiem dlaczego miałoby to wyglądać inaczej niż w przypadku tych dwóch pozostałych... Po prostu zrób to samo co zrobiłeś przy poprzednich figurach.

Kopiuj
 GLbyte array[] { /* vertices */ }; 

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.