Kopiuj
 #include <GL\glut.h>
#include <stdlib.h>

#include "main.h"

void DisplayScene()
{
	glClearColor(1.0, 0.0, 0.0, 1.0);
	glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);

	glColor3f(0.0, 1.0, 0.0);
	glutWireSphere(1.0, 25.0, 25.0);
	glRotatef(80, 1.0, 0.0, 0.0);

	glutSwapBuffers();
}

void Menu(int value)
{
	switch (value)
	{
	case ID_EXIT:
		exit(0);
		break;
	}
}

int main(int argc,char *argv[])
{
	glutInit(&argc, argv);

	glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE | GLUT_RGB);

	glutInitWindowSize(800, 600);
	glutCreateWindow("My Window");
	glutDisplayFunc(DisplayScene);

	glutCreateMenu(Menu);
	glutAddMenuEntry("Wyjscie", ID_EXIT);
	glutAttachMenu(GLUT_RIGHT_BUTTON);

	glutMainLoop();

	return 0;
}

w main.h

Kopiuj
#pragma once

#define ID_EXIT 100 

Dlaczego jak klikam albo zmieniam rozmiar okna to kula mi się obraca?