#include <GL\glut.h>
#include <stdlib.h>
#include "main.h"
void DisplayScene()
{
glClearColor(1.0, 0.0, 0.0, 1.0);
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
glColor3f(0.0, 1.0, 0.0);
glutWireSphere(1.0, 25.0, 25.0);
glRotatef(80, 1.0, 0.0, 0.0);
glutSwapBuffers();
}
void Menu(int value)
{
switch (value)
{
case ID_EXIT:
exit(0);
break;
}
}
int main(int argc,char *argv[])
{
glutInit(&argc, argv);
glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE | GLUT_RGB);
glutInitWindowSize(800, 600);
glutCreateWindow("My Window");
glutDisplayFunc(DisplayScene);
glutCreateMenu(Menu);
glutAddMenuEntry("Wyjscie", ID_EXIT);
glutAttachMenu(GLUT_RIGHT_BUTTON);
glutMainLoop();
return 0;
}
w main.h
#pragma once
#define ID_EXIT 100
Dlaczego jak klikam albo zmieniam rozmiar okna to kula mi się obraca?