WinAPI - zalewanie figur kolorem

WinAPI - zalewanie figur kolorem
MI
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 243
0

Napisałem funkcję w WinAPI do zalewania figur kolorem. Chciałbym, żeby ona była w komunikacie WM_LBUTTONDOWN. Ma ona malować na jakiś kolor białe regiony. Niestety program zawsze się wysypuje i zasadzie nie wiem dlaczego. Wysypuje się nawet jeżeli zrobię np. prostokąt za pomocą HPEN hpen bez pędzla (tylko kontur) i próbuje zamalować obszar wewnątrz tego prostokąta.

Kopiuj
 void Fill(HDC hdc,int x, int y, COLORREF color)
{
	if (GetPixel(hdc, x, y) != RGB(255, 255, 255)
		|| GetPixel(hdc,x,y)== CLR_INVALID)
		return;
	SetPixel(hdc, x, y, color);
	Fill(hdc, x+1, y, color);
	Fill(hdc, x, y+1, color);
	Fill(hdc, x+1, y+1, color);
	Fill(hdc, x-1, y, color);
	Fill(hdc, x, y-1, color);
	Fill(hdc, x-1, y-1, color);
}
_13th_Dragon
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
1

Może zapoznaj się z tworem o nazwie Region - jest w pełni obsługiwany przez WinAPI

MI
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 243
0

A w jaki sposób wykryć taki region, czyli w moim przypadku biały obszar ograniczony jakimiś niebiałymi obszarami albo końcem aplikacji?

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.