z punktu do pkt po lini prostej

z punktu do pkt po lini prostej
AB
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 26
0

Aktualnie używam sfml, i chciałem stworzyć pierwszą grę. mam piłkę z wgraną texturą na pozycji 100,100 i moim celem jest przesuniecie jej do punktu np. 156,500
Tyle, że po lini prostej. Czytałem o sinach itp.. ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazic ani napisać kodu.. Ktoś mi to dokładniej wytłumaczy? może jakies przykłady? help!

MI
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
1

Zapoznaj się z równaniem parametrycznym odcinka
PX = P1 + u*(P2-P1)
PX - punkt w którym jest piłka
P1 - punkt startowy
P2 - punkt końcowy
u - parametr zmienaijacy się od 0 do 1

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.