Wyświetlanie w konsoli - nieestetyczne "skakanie" paska przewijania [C++]

0

Witam. Piszę małą grę w c++. Pole, na którym ciągle porusza się gracz, ma stałą wielkość. Co klatkę (czyli co polecenie sleep(50)), wyświetlam "planszę" poleceniem cout. Niestety, w trakcie gry pasek przewijania ciągle "skacze", tzn. przesuwa się góra dół. Nie rozumiem dlaczego, skoro plansza jest tak mała, że da się ją wyświetlić na jednej "stronie" konsoli. Jest to bardzo denerwujące i utrudnia grę. Czytałem, że nie powinienem między kolejnymi wyświetleniami używać system("cls"), więc po prostu przesuwam kursor na początek. Niestety nie zmieniło to sytuacji ze skakaniem, jedynie zredukowało migotanie konsoli. Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna? Szukałem, ale nie znalazłem niczego, co by rozwiązało mój problem.

1

Prawy klawisz na niebieskim pasku - Właściwości - zrób odpowiednie ustawienia a przy zapisie zaznacz - dla wszystkich okien o tej nazwie.

c9abc12ec4.png

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1