Obj loader. C++. OpenGL.

Obj loader. C++. OpenGL.
SharpShooter
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 45
0

Witam. Czytałem parę tematów na tym forum odnośnie takich loaderów lecz nie znalazłem rozwiązania. Tak jak w temacie chciałbym napisać loader modeli w formacie .obj. Jak napisać taki loader który będzie ładował tekstury razem z obiektem i przypisać go do listy. Tzn Wiem że muszę pobrać wierzchołki modelu, współrzędne tekstury, normalne oraz jakieś elementy ale niestety nie wiem co to oznacza - parametr 'f' w pliku*.obj. tzn jak mam wierzchołki normalne i współrzędne tekstury to aby je wyświetlić muszę to zrobić tą pętlą pomiędzy glBegin a glEnd a co z parametrem f? Proszę o wskazówki. Z góry dziękuje za pomoc.

spartanPAGE
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.