SDL "Nieobsługiwana aplikacja 16bit..."

SDL "Nieobsługiwana aplikacja 16bit..."
MA
  • Rejestracja:ponad 12 lat
  • Ostatnio:prawie 12 lat
  • Postów:8
0

Witam mam dosyć dziwny problem. Używam jakiś czas code blocks z dodatkowymi bibliotekami SDLa, wszystko działało świetnie kiedy to nagle pojawił się problem. Podczas kompilacji projektu dostaję błąd(Właściwie podczas uruchomienia, sama kompilacja przebiega poprawnie bez errorow i warningów):
user image
Linker settings Projektu(dodam że wcześniej ten zestaw działał poprawnie):
user image

System:win7 64bit
Code::Blocks: 10.05

Gdzie w czym szukać przyczyny?

edytowany 1x, ostatnio: Marat
Patryk27
Moderator
  • Rejestracja:ponad 17 lat
  • Ostatnio:ponad rok
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Postów:13042
0

Poszukaj, czy gdzieś nie ma zmienionej platformy docelowej (target).


MA
  • Rejestracja:ponad 12 lat
  • Ostatnio:prawie 12 lat
  • Postów:8
0

Możesz mnie jakoś naprowadzić gdzie tego szukać? Wydaje mi się że przed napisaniem przewertowałem opcje od deski do deski i nie rzuciło mi się jakoś w oczy.

Patryk27
Moderator
  • Rejestracja:ponad 17 lat
  • Ostatnio:ponad rok
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Postów:13042
0

Sprawdź ścieżki w Settings -> Compiler -> Toolchain executables, oraz zakładki w Project -> Properties.
Btw, zaktualizuj Code::Blocks - najnowsza wersja to 12.11 (do tej wersji też napisałem te zdanie powyżej, w Twojej może to być inaczej), może tam już takiego 'dziwactwa' nie będzie.


edytowany 1x, ostatnio: Patryk27
MA
  • Rejestracja:ponad 12 lat
  • Ostatnio:prawie 12 lat
  • Postów:8
0

Niestety chyba nie tędy droga. Aktualizacja niczego nie zmieniła, a w tych opcjach nie widzę niczego co miałoby wskazywać na 16bitowe systemy.

@Edit
Zauważyłem pewną dziwną zależność. Ten sam projekt (skopiowany) kompilowany z rożnych miejsc dysku raz działa,a raz nie- w zależności od miejsca przetrzymywania@.@

edytowany 1x, ostatnio: Marat
Spine
  • Rejestracja:około 22 lata
  • Ostatnio:5 minut
  • Postów:6656
0
Marat napisał(a):

@Edit
Zauważyłem pewną dziwną zależność. Ten sam projekt (skopiowany) kompilowany z rożnych miejsc dysku raz działa,a raz nie- w zależności od miejsca przetrzymywania@.@

Prawidłowo, nawet na Twoim screenie widać problem - ścieżka relatywna/względna do SDL_gfx. BTW. w likerze nigdy nie podawałem ścieżek do plików nagłówkowych (*.h) :D Tam gdzie się znajdują, będą widoczne dla dyrektywy include podczas kompilacji bez dodawania ich do projektu czy opcji linkera.


🕹️⌨️🖥️🖱️🎮
edytowany 5x, ostatnio: Spine
Azarien
  • Rejestracja:ponad 21 lat
  • Ostatnio:około 4 godziny
0
  1. stwórz nowy projekt (hello world). działa?
  2. stwórz nowy projekt z SDL. dziala?
  3. stwórz nowy projekt, przekopiuj źródła z tego co nie działa. działa?

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.