Jak będzie wyglądała funkcja przeciążenia operatora porównania. Porównane mają być stringi.
Z góry dziękuję za pomoc
przeładowanie oparatora porównania ==
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
0
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
0
struct Stringi
{
str:string;
bool operator==(const string &s)const { return str==s; }
};
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
0
jednak po zastanowieniu chciałabym pracować na char'ach... posiłkując się Symfonią zapisałam taki początek, ale jak widać mam problem z głównym ciałem. Analizowałam Twoją funkcję, ale przeciążanie operatorów to mój gwóźdź do trumny, bo nie widzę potrzeby korzystania z tego, niestety mój projekt tego wymaga.
Dziękuję za cierpliwość ;)
klasa klasa :: operator == (char *w)
{
RNA rezultat;
// i tu nie wiem co dalej
return rezultat;
}
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
0
Poczytaj o strcmp. Ten wskaźnik na char powinien być const, tak jak cała funkcja.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
0
bool klasa::operator==(const char *w)const
{
return !strcmp(w,JakasSkladowaKlasyKlasa);
}
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 353
0
Mozna rowniez przez zaprzyjaznienie
friend bool operator==(const Board &s1, const Board &s2);
U ciebie const char*