Witam,
Mam taki miały problem, niestety nie mogę znaleźć rozwiązania tego problemu. Jeśli chcę wyświetlić sprite'a, którego tworzę przez operator new to wyświetla mi się pusty kwadrat wymiarach tego obrazka co miał być. Nie pokazuję się zawartość obrazka, tylko białe tło.
Tutaj załączam kod odpowiedzialny za tworzenie, oraz wyświetlenie tego sprite'a.
if(! iBall.LoadFromFile("obrazek.bmp") )
{
std::cout <<"Blad ladowania bitmapy pilki" <<std::endl;
}else
{
std::cout <<"Zaladowano poprawnie bitmape pilki" <<std::endl;
}
iBall.CreateMaskFromColor( sf::Color::Black, 255 );
//sf::Sprite sBall;
pBall = new sf::Sprite;
//pBall->SetColor(sf::Color::Green);
pBall->SetImage( iBall );
pBall->SetPosition(xP, yP);
pBall->SetScale(1.0f, 1.0f);
App::pApp->Draw( *pBall );